maanantai 28. maaliskuuta 2011

One step closer to dream!

Tää päivä on ollu kyllä yks parhaista pitkään aikaan!
Olin vain pari tuntia koulussa,sillä olo oli mitä hirvein,oon tulossa kipeäksi.
Sit menin kämpille pariks tuntii nukkumaan ja lähdin paten luona käymään,sillä septumiin piti vaihtaa lyhyempi 
tappi mallikansion kuvauksia varten. 
 Nooooo,siinä samalla sitten näytin patelle mun suunnittelemia tatuointeja ja se tykkäs niistä!
Se otti mun yhteystiedot talteen ja sano että jos se tarvitsee kesällä apua niin ottaa muhun yhteyttä.
Olin ihan happy happy, sillä täähän on ainutkertanen mahollisuus, oon nyt yhden askeleen lähempänä mun unelmaa tulla tatuoijaks =)










Nyt Heidin luona vaan chillaillaan ja yritetään keksiä tekemistä, siemaillaan siideriä 
ihanista pinkeistä pikareista ja katsotaan Pasilaa!





Have fun guys!


With love: Mel

3 kommenttia:

  1. Sit ku mie hankin joskus tatuoinnin ni sitten sie voit tehdä sen!♥

    VastaaPoista
  2. Laitoin sulle tunnustuksen http://hoitovirhe-everydayishalloween.blogspot.com/2011/04/tunnustus-oo.html

    VastaaPoista