keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

It hurts like hell!

Joo,tosiaan eilen kävin ottamassa pitkän haaveilemisen 
jälkeen septumin! Tänne aattelin kirjottaa sen hassun tarinan 
mistä kaikki lähti eilen,lukee ketä kiinnostaa !


Menin kaupungille eilen koulun jälkeen moikkailemaan 
Ricuu,Jonnaa ja Hannaa sit lähettiin siitä kirppikselle,
sit Anna tulee sinne ja sanoo et Pate (ruoskan laulaja)
on tekemässä lävistyksiä kerrosta alempana olevassa tattoo-liikkeessä.
sit mentiin sinne ja kysyin et paljolla saisin septumin, (sillä sen oikee hinta oli 65e)
nii se sano että ''no voihan täällä aina tinkii et paljos sul on rahaa?''
sovittiin sitte et maksan 40e siitä. 

Sit ensin se käy tekee sitä vahingossa 1.6 neulalla ja mua alko jo sillo 
huippaa, sitku Pate vaihto 1.2 neulaan ni ei kestäny pitkää et meikä oli taju 
kankaal! Herään siihe et Pate läpsii mua poskille ja hokee että 
''älä koske nenään, älä koske nenää'' ja Ricu siinä vieressä oli vaa et 
''Melissa,ootsä kunnossa???sä pyörryit ja sä huitasit ton lampun tost siin samal
ja sätkähit ja sit menit ihan lötköks!'' Mä olin vaa sillee ''MITÄ,EIHÄ HOHO pyörryin ekaa kertaa elämässäni wouu!'',
en muistanu yhtää et olin ottaa lävistystä ja kaikkee hoho. 

Siinä Pate sit tuo mulle pillimehun ja kysyy et ''no,kestätkö jatkaa ku ei kehtais
jättää tätä tähän ku tuossa kuitenki on jo toi reikä..'' olin sillee ''totta vitussa jatketaan''
ja sit se laitto mulle korun paikallee.

Tyytyväisen mut heikos hapes olevan lähin sielt sit veke. oli nice kokemus,
mut sattu esim.vitusti!

3 kommenttia:

  1. Tästä blogista puhumattakaan, wow! :D
    Sä olet muuten ihan mielettömän nätti ! :o
    [x]tärkee välikommentti :D
    Mut oikeesti, tosi hyvä blogi, jään seuraileen(:

    VastaaPoista
  2. ani; voi kiitos!:) hyvä et tykkäät!

    VastaaPoista
  3. :D:D:D:D oh no, pate.
    sille viimeiseks kannattaa mennä mut
    makee et septumin uskalsit käydä repäsees ;)

    VastaaPoista