torstai 24. maaliskuuta 2011

I hate you.

Hei ihanat lukijat ja muut blogiani tsekkailevat!

tässä teille vähän mun kuulumisia:
- vituttaa
-raivostuttaa
-ärsyttää
-vituttaa
-raivostuttaa
-ärsyttää
-päätä särkee
-angstituttaa

hienoja kuulumisia,eikö?

 Tässä mä yritän tehdä markkinointi tehtävää, sillä se pitäis olla
huomiseksi tehty mut diipadaapa daaa, ihan kuin osaisin näillä mun 
puoliblondin aivoilla !
-Jesse anto mulle tossa justii hyvän ohjeen: 
''heitä ne laput seinää ja huuda fuck you you fucking markkinointifuck''

Koulu menee muutenkin päin vittuja niin ihan hyvin voisin olla tekemättä tän 
tehtävänkin,mut sit voisin olla jopa varma etten pääse tätä ekaa vuotta läpi
sillä mulla on paaaaaaaaljon tehtäviä rästissä. Kiinnostukseni on täysi 10 tähän
koulun käyntiin...eiku. 

Oon tässä muutenkin taas miettinyt mun elämää, muuttaakko vai 
eikö muuttaa Savonlinnasta pois. Siinä ongelma. 
Duunia pitäis hakee että sais rahaa omaan kämppään,
ja muutenki tää elämä nyt jotenki vaa kusee jollain hassulla tavalla.

SITTEN: oon miettinyt että jos sitä vaik tekis hassun hauskan videopostauksen
tänne, niin mitä te ihmiset/eläimet/mutantit/avaruusoliot haluatte siihen?
 -joo,älkää välittäkö oon hieman väsy sillä en oo nukkunut tällä viikolla varmaan
edes 12 tuntia.
Mutta nyt jätän tän  bloggauksen tähän ja tehtävänkin jätän tekemättä ja lähden 
nukkumaan sillä silmäni menevät jo ihan kieroon kun tätä ruutuu tässä kattelen.
yksin nukkumaan tuonne niin,nälkäisenä ilman lämpöä yhyy  </3(ainakin toivottavasti yksin ettei ällöttävä 
huonekaverini oo sielä)
hyviä unia kaikki ♥ 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti