torstai 21. heinäkuuta 2011

ympäripäissäni disneylandissa,ainoo unelma on soittaa bändissä...

subu rännis, äimänä ämmistä tää on sitä laiffia läntistä!

Hehhehheeee, täällä mä taas kirjottelemas, mitä kello nyt 2:48 :D

Mun road trip meni vähän eri tavalla ku olin suunnitellu! Lähdin nimittäin Pietarsaareen ja sen jälkeen
olin mäntsälässä pari yötä ja keskiviikko aamuna lähdin stadiin shoppailemaan ja tuhlasin 200 euron eestä =D kuvia ostoksista mä en ole vielä jaksanut ottaa ( olettehan huomanneet että olen laiska..) mutta niitä kyllä tulee tässä joku päivä =) Keskiviikko iltana sitten kotiuduin taas mun reissulta.

Huomenna ois tarkotus lähtee mutsin kans tsiigailee scorpionsii Saimaa Open Airiin ja vähän dokailee, eli jos joku teist on tulos ni hei! ilmotelkaa, see you there then =)

Ainiin, melkein unohdin kirjoittaa siitä mitä varten tänne tulinkin nyt :

MUA AHDISTAA! Mun kämpän saaminen näyttää nimittäin niin huonolta ja koulun alkuun ei oo enään ku 18 päivää... Toivon niin kovasti et joku ihana kämppä keskustasta hyppäis nyt vaan mun eteen ja saisin sen!

Mut nyt silmät alkaa jo mennä kiinni, joten meikä poika lähtee tästä levyttelemään!

C ya soon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti