keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Hey summer,welcome again!

Hyihyihyiii kun vihaan ampiaisia ja yks just pörräilee mun ympärillä, iiik!

Haha! Tänää on ollu ihanan aurinkoinen sää, harmi vaan et olin taas töissä puoleen 4:ään, niin en
oikein aurinkoo päässy ottaa! Mutta kuitenki ku tulin töistä niin lähdettiin Ninnin kans uimaa ja viettää yhteistä aikaa mansikoiden ja vesimeloonin kera, oli kivaa! <3

omnomnomnomnomnom<3





Enää 4 päivää töitä ja oon vapaa, tili tuli tänään <; Mut eipä se mun tilillä taida kauaa kestää kun oon lähdössä sille pienelle road tripille..Harmi sinänsä, sillä olisin halunnut uusia vaatteita ja kaikenlaista. Pitää elää mahdollisimman säästeliäästi siel reissussa vissiin, haha! : D

täs vielä viime viikolta pari kuvaa, ku käytiin Saaran kans kuvailee!=)






Ja nyt nukkumaan, hyviä unia!

1 kommentti: