sunnuntai 23. tammikuuta 2011

When you're happy, you hope it lasts.

Day after day you still wonder why you're alone.. .

En oo kirjotellukkaa tänne parii päivään nyt mitään. Viikonloppuna olin himas ja en tehnyt - mitään.
Mutta millon ikinä tekisinkään? Kun tuun koulusta,ainut mitä haluun tehä on nukkuu ja istuu koneella ja jutella kavereille, muuten mun sosiaalinen elämä onkin 
 melkein kuollut.

Ja jos nyt puhuttais miehistä, niin mua enemmänkin
ottaa aivoon kuinka ne ensin on sellasia 
''uu beibe ;));)'' ja antaa kuvan että tykkää,
niin dadaaa ! - jo hetken päästä se onkin niin, että
 ''ei mulla todellakaan oo mitään tunteita sua kohtaan.''
No, ihan sama, kyl niitä ihania miehiä täällä jossain on.



Huomenna kouluun, asiakaspalvelua taas. En jaksa, en halua.

Herkistellään tähän loppuun kolmea biisiä, jotka on soinut mulla koko
viikonlopun.


Still waiting the One.
 Goodnight everybody

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti