tiistai 18. tammikuuta 2011

Is It Crime to love?

Se henkilö X johon tutustuin silloin muutama, pari kuukautta sitten,
se johon ihastuin, se jonka kanssa saatoin riidellä vaikka ei olla edes ikinä nähty.
Se joka kertoi oikeasti välittävänsä ja sanoi aina että suojelee mua kaikelta,
sanoi tulevansa mun luokse jos asiat oli huonosti..

Missä hän on nyt?

Kaipaan niin paljon niitä pitkiä puheluita, ihania tekstiviestejä joiden jälkeen
pystyi aina käydä hyvin mielin nukkumaan. Kaipaan sitä ääntä ja anteeksantavaisuutta..

Mulla on älyttömän paha olla, en kuule susta nykysin enää itseasiassa mitään..
Se jää siihen että sanon mesessä sulle moi ja sä samoin, yritän kysyä kuulumisia'
usein en saa vastautta.

en vaa haluu suapois mun elämästä. Ole kiltti ja jää.. .


"Keinuta sydänsurua
Tunne se sisältäsi
Kun tuuli itkee
Sanon hyvästit."


"If I just could see you, everything 
would be alright. If I just could
feel you, this darkness will turn to light.
And I will walk on water, will you
catch me if I fall?" 

 
 
                     
 Rakkaudella

1 kommentti:

  1. Puoltakaan en sun kivustas voi tietää
    sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää
    mut joku aamu, mä tiedän sen
    sä heräät huomaamaan
    sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan ♥


    ps.Mie huomasin et mie näyn vähä tuol yhes kuvas :)

    VastaaPoista