sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Vapaa sielu

Pienen hetken luulin, että maailmani olisi murskautunut kasaan, kun ihminen ketä oikeasti rakastin ''hyvästeli'' minut. Mutta itseasiassa voinkin ihan hyvin!
Ehkä sen takia kun hän antoi minulle aikaa päästää irti, mutta toisaalta taas se oli aivan kammottavaa aikaa koska ei tiennyt että ollaanko,vai eikö olla. Lisäksi saan kiittää ihmisiä jotka tukivat mua ton tiedottomuuden aikana, sekä niitä jotka saivat taottua päähäni että yhtä paskaa toi koko homma oli alusta pitäen. Loppujen lopuks kuka menetti eniten? en minä ainakaan! hahaaa in your face idiot!

Mutta joo uudet puhtaat tuulet puhaltaa ja käydään kohti kesää, ei enään malttas ollenkaan odottaa!

Tossa käytiin hieman ajelemassa kaverin kanssa,niin huomattiin että kuinka kuollut tää Savonlinna on.. no okei, tänään on sunnuntai ehkä se johtuu siitä.

Mitäs teille? Hei heittäkää mulle ihmeessä kommenttia minkälaisista postauksista tykkäisitte! Mä kun oon ollut niin laiska tänne kirjottamaan ni jos se auttas et heittäsitte mulle vähän suuntaa minkälaisia postauksia tykkäätte lukee! :) mä oon avoin kaikille ehdotuksille!

Tässä pari kuvaa viime viikolta kun mun kaveri kuvaili mua!

ainiin, ja tässä vielä kuvaa niistä mun tatuoinneista!
Ja sit vielä pakko ihkuttaa:
ostin tuossa jokin aika sitten kierrätyskeskuksesta ihanan tuolin, oon aivan rakastunut tähän! Ja tää on vieläpä uniikkia, sillä tää on siellä valmistettu vanhasta!

Hyvää yötä maailma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti