sunnuntai 15. toukokuuta 2011

JA SE ON VOITTOOOOOOO!

Hei kaikki!

Kai katoitte äskeisen MM-kulta ottelun!?
1-6 Suomelle!!
Aivan mahtavaa peliä leijonilta, ruotsi siellä
nyt vaan katkerana itkee ja on sadface kun me suomalaiset
juhlitaan ihan urakalla!
Tätä on ootettu se 15 vuotta ja nyt se tuli !!
Oon ihan kikseissä tääl vaan, ensimmäinen ottelu minkä katoin
alusta loppuun, kunnon tuuletukset jokaisen maalin jälkeen,
kyl meidän pojat osaa <3
Näittekö sen, kun suomalainen pelaaja löi vahingossa sitä ruotsalaista
pelaajaa takaraivoon,jätkä lyyhisty ja oli ihan sadface ja piteli _nenäänsä_!
Varmasti halusi vaan että ois tulla rankku =D

Mutta nyt arvoisat lukijani ja tulevat lukijani lähden vielä
vähän tuulettelemaan ulos ja sitten nukkumaan, että huomenna
jaksan mennä lappeenrantaan juhlistamaan voittoa!

hyviä unia♥


2 kommenttia:

  1. sitä on ootettu 16 vuotta :D haha.. ja vähän ihana blogii:) jään kyll seurailee;)
    käys säkin kurkkaa mun blogiin :D

    http://allofmyfashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ellaa; niin itsekin ensin kelasin että 16 vuotta siitä on,mut sit kaikki puhu 15 vuot ni olin sillee et ''noo kai mä oon vääräs'' mut kuitenki :D! Ja oii, hyvä että tykkäät =) toi sunki blogi vaikuttaa tosi kivalt, alanki lukee <;

    VastaaPoista