sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Happy Valentine's Day!

Koska huomenna on ystävänpäivä juhlistan sitä blogilla.

Oon tajunnut täs vuosien varrella kuin tärkeitä ystävät 
oikeesti on..Kuinka ne auttaa aina pahan päivän yli ja 
on aina tukemas jos on vaikeeta...

Täs mietin että oon kohdellu mun ystäviä huonosti..
Monien kans on jääny yhteyden pito todella vähäiseks
ku oon saanu kokoajan uusia ystäviä..Se on perseestä,
sillä kuitenkin haluisin säilyttää kaikki ihmiset mun ympärillä,
pelkään että joku päivä kaikki yhtäkkiä vaan katoaa mun
elämästä ja jään yksin. Pelkään sitä niin paljon koska olin
ala-asteella aina niin yksinäinen.

Mut tänä vuonna mä yritän pitää mun ystäviin (niin uusiin,
ku vanhoihikin) enemmän yhteyksiä joten 
keep calling!♥


I love you all

Missä tähdet hymyilevät minulle
Siellä tahdon olla
Vien sinut salaiseen paikkaan
Vain mailin päähän ulkoavaruudesta

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ
2011

ps. Rest in peace Grandmother..
I miss you so much.

2 kommenttia:

  1. Ihanaa ystävänpäivää rakas <3 Pidähän huolta itsestäsi ja tule taas kylään <3

    VastaaPoista
  2. kiitoskiitos <3 ja yritän pitää huolen itestäni nyt ja toki tulen kyläilee hetikun vaan mahdollista ja millon teille käy (:! olet rakas<3

    VastaaPoista